Гальмівні колодки на CITROEN C4 (Сітроен C4)

     
    • 1
    • 2
    • 3
    Гальмівні колодки на Модифікації Сітроен C4

    Citroen C4 - гарне купе

    Так самі французи називають зовні агресивний хетчбек з трьома дверима з модельного ряду Citroen (Сітроен) С4, в якому є також помірніший п'ятидверний варіант - обидва вони за перше двадцятиріччя нового тисячі встигли пережити кілька модернізацій, а в 2012 році до них в компанію додався ще седан - європейська модель шанхайської дизайнерської розробки. функціонуючі попарно з якісними дисками, а згаданий седан додатково отримав від авторів стоянкове гальмо, що ще й працює від електрики. , красиву, самобутню зовнішність, регулярно обкатує українські дороги, що змушує, не без прибутку, вітчизняний інтернет-магазин ин «Автоклад» дбати про оснащення цих авто якісними запчастинами, зокрема, придатними для них оригінальними та аналоговими гальмівними колодками, яких у нашому електронному каталозі в будь-який момент часу міститься близько сотні.

    Ціна - не головне

    Хоча ця теза не всіма сприймається з розумінням та схваленням. Ціни на гальмівні колодки для автомобілів Сітроен С4 в нашому магазині, хоч і відрізняються, буває, що і в рази, від моделі до моделі залежно від їхньої брендової приналежності та техніко-експлуатаційних характеристик, все ж таки завжди доступні для жителів нашої країни, які віддають перевагу пересуватися на особистому автотранспорті.

    Якщо при виборі цих виробів відволіктися від їхньої вартості, то на перший план виходять:

    • стабільне, що прагне безшумного, функціонування, що не залежить від якості дороги та «принад» погоди;
    • надійний антикорозійний рівень, високий ступінь теплопровідності матеріалу виготовлення, що не змінюється під зовнішнім впливом підвищений коефіцієнт тертя - фрикційна частина колодки, що не руйнується, зношуватися повинна рівномірно;
    • однакові або гранично близькі один одному показники термічного розширення масивної металевої основи (каркаса), фрикційної накладки та клею (або заклепок), що міцно їх з'єднує.

    Теплоізолюючий колодковий підшар сприяє тому, що нагріте повітря спрямовується до гальмівного диска, а не до деталей супорта та гальмівної рідини, перегрів яких вкрай небажаний. Розглядаючи їх в електронному каталозі магазину «Автоклад», відвідувач сайту поступово, якщо він не обмежується конкретним миттєвим пошуком за VIN-кодом свого авто, вибирає передні, на які випадає більш ніж 2/3 навантаження, або задні гальмівні колодки, вироби, що отримали від виробників датчик зносу (механічний або електричний) або залишені без нього, що мають органічний, низькометалевий, напівметалевий або керамічний склад фрикційного шару - кераміка, хоч і найдорожча, але найдовше ефективно служить, шкодуючи гальмівні диски, що взаємодіють з нею.

    У процесі вибору та оформлення покупки наш клієнт має право розраховувати на кваліфіковану онлайн-консультацію з будь-яких питань.