Кульова опора на MAZDA 3

     
    • 1
    Кульова опора на Модифікації MAZDA 3

    Деталі підвіски автомобіля та їх призначення

    Колеса кріпляться до кузова автомобіля за допомогою різних деталей та вузлів, які у своїй сукупності утворюють так звану підвіску. Її завдання полягає в тому, щоб максимально пом'якшити удари та вібрацію, що йдуть від дорожнього покриття до колеса, а потім і на кузов транспортного засобу.

    Для згладжування нерівності дороги в підвісці передбачений металевий пружний елемент, що акумулює енергію та передає її на кузов автомобіля. До неметалічних пружних елементів відносять гумові деталі - відбійники, демпфери, буфери, які встановлюються спільно з пружиною, запобігаючи її безпосередньому контакту з кузовом з одного боку, а також важелем або балкою з іншого. Для поглинання коливань, що виходять від пружного елемента передбачений амортизатор, який виготовляється у вигляді тубуса з кріпленнями на обох кінцях. Амортизатор працює на основі принципу гідравлічного опору.

    Стабілізуючий елемент поперечної стійкості виготовляється у вигляді штанги з кріпленнями до кузова автомобіля.

    З'єднання за допомогою кульової опори

    Деталі підвіски надійно кріпляться до кузова та опор коліс. Для такого кріплення використовуються:

    • болти;
    • сайлентблоки;
    • кульові опори.

    Що таке болтове з'єднання, зрозуміло всім, а на наступних двох способах кріплення деталей зупинимося докладніше. Сайлентблок або, як його ще називають, гумометалевий шарнір, складається з двох залізних втулок та гумової вставки між ними. Самі втулки призначені для з'єднання деталей між собою, а гума або поліуретан гасить коливання, що передаються від одного вузла до іншого. Для кріплення важелів у передній та задній підвісці використовується ще один елемент – кульова опора. Деталь виготовлена у вигляді шарнірного механізму, який кріпиться до важелів та опор коліс. Основним елементом конструкції є конусоподібний сталевий стрижень, з одного боку якого є різьблення для кріплення до важеля, з іншого - кулястий наконечник, що знаходиться в металевому корпусі з антикорозійним покриттям. Між сферою та корпусом є полімерні вставки, що виконують роль підшипника ковзання. Ця конструкція дозволяє стрижню обертатися та нахилятися у будь-яких напрямках, але перешкоджає поздовжньому зміщенню. Сьогодні випускаються такі кульові опори, які не розуміються і не обслуговуються. Деталі, що вийшла з ладу, змінюють як самостійно, так і з важелем у зборі.

    Причиною виходу з ладу деталі може бути низька якість матеріалів, відсутність мастила, їзда на великій швидкості по нерівному дорожньому покриттю. Запчастина втрачає мастило через пошкодження пильовика, ось чому так важливо періодично перевіряти його цілісність.

    Кількість кульових опор у підвісці залежить від марки та моделі автомобіля та року випуску. Наприклад, у автомобіля Mazda 3 2008 року випуску кульова опора встановлюється тільки в передній підвісці з правої та лівої сторони. На автомобілях інших марок їх кількість може доходити до п'яти тільки з одного боку. Де купити кульові опори на Mazda 3 за вигідною ціною?

    Купити кульову опору на Мазда 3, а також інші марки та моделі автомобілів за вигідною ціною пропонує інтернет-магазин Автоклад. Компанія пропонує оригінальні запчастини чи якісні аналоги від провідних світових виробників. Кульову на Мазду 3 можна купити як окремо, так і у зборі з важелем. Ціна на продукцію в магазині вигідно відрізняється від інших конкурентів.

    Підбір деталей на сайті здійснюється каталожним номером, VIN-кодом або маркою, моделлю та роком випуску автомобіля. Постачання запчастин здійснюється протягом трьох днів у тому випадку, якщо вони є на складі в Україні. Товари зі складів у Європі, Азії та США можуть бути поставлені терміном до трьох тижнів.