Гальмівні колодки на OPEL Astra

     
    • 1
    • 2
    Гальмівні колодки на Модифікації OPEL Astra

    Opel Astra - хвилююче різноманіття

    Якщо підбирати гальмівні колодки або інші запасні частини для автомашини Opel Astra не за номерним артикулом виробу або за унікальним кузовним VIN-кодом, тобто ризик зануритися з головою в великий список, складений з безлічі модифікацій цього авто (їх на сайті інтернет-магазину «Автоклад» є кілька сотень), і застрягти там надовго. один одного внаслідок появи повністю нового покоління машин чи рестайлінгових модифікацій.

    Притаманна всім їм першокласна функціональність за всіма параметрами відрізнялася, зокрема, ефективною гальмівною системою, головною частиною якої завжди були гальмівні колодки - експлуатаційна ціна їх незмінно вища , ніж грошовий зміст.

    Щоб не загубитися в описаному вище різноманітті, наш магазин на будь-якому етапі пошуку потрібної деталі забезпечує, за бажанням циального покупця, професійну консультацію фахівця, який не дасть новачку у справі автоводіння переплутати передню гальмівну колодку із задньою, а досвідченим водіям нагадає про нюанси експлуатації, наприклад, органічних, низькометалевих, напівметалевих та керамічних колодок.

    Opel Astra - гальмівні колодки, різні за ціною та характеристиками

    Ціна, при розгляді сотні моделей гальмівних колодок для машин Опель Астра, що посіли позиції в електронному каталозі інтернет-магазину «Автоклад», може відрізнятися в рази, що пов'язано з зокрема, зі складом, з якого виготовлена фрикційна частина кожної з них:

    • у майже безшумної, але неабияк пилучої та не витримуючої сильного нагріву органічної колодки, на яку впевнено можуть розраховувати шанувальники неквапливої їзди, матеріал виготовлення скомбінований з вуглецю, у формі різних сполук, кевларових, гумових та скловолокон;
    • металеві (низько-і напів-) колодки подібні значним шумом при роботі, а також тим, що мають у матеріалі складову частину, що дала їм схоже найменування, але мідь або сталь по-перше дає можливість використовувати їх для спортивних гонок, а губчаста або дротяна сталь других, разом з неорганічними компонентами, характеризуються високими надійністю та тепловіддачею, але щодо швидкої зношування;
    • керамічні волокна плюс кольорові метали у складі фрикційної частини роблять такі колодки найдешевшими, але їхня ефективність, довговічність і здатність не давати гальмівним дискам раніше часу витрачати свій потенціал повністю окупають відносно високу ціну.
    • Уважно дивитися потрібно не тільки на фрикційне покриття.

      Що ще має значення?

      Щоб гальма могли надійно спрацювати як у спокійній, так і в екстремальній дорожній ситуації, при гарній, поганій, зимовій, літній, будь-якій погоді, а гальмівні колодки при цьому не зношувалися раніше встановленого для них терміну, їм потрібні антикорозійне покриття та теплоізолюючий підшар, стабільність високих показників теплопровідності та тертя, термостійкий клей, який можна порівняти з теплового розширення з колодковими каркасом та накладкою, які він з'єднує в єдиний пристрій.

      Ми нагадаємо вам про це ще до того, як буде зроблено остаточний вибір та оформлено покупку.