Документація

    Гарантія та повернення товару


    Гарантійні зобов'язання

    garantiya4
    1. Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні запасні частини та матеріали (оливи, фільтри, технічні рідини, автокосметику, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники тощо). Даний вид товару перевіряється на його цілісність та працездатність у момент отримання. На електричні товари-гарантія не поширюється і обмежується фактом працездатності на момент монтажу. 

    2. Товар, що має візуальні дефекти (обумовлені процесом виробництва або зберігання) може бути замінено на аналогічний, або відшкодовано його повну вартість. 

    3. Якщо інший вид товару підлягає поверненню
    через його дефект, і він уже встановлювався на автомобіль, Вам необхідно оформити претензію, надавши такі документи: 
    • довідку та висновок сервісної станції про проведення робіт зі встановлення даного товару на автомобіль клієнта та його непридатність; 
    • копію наряд-замовлення автосервісу, де проводилося встановлення товару на автомобіль; 
    • копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт із встановлення цього виробу та обслуговування даного типу транспорту; 
    • копію сертифікату відповідності на надання послуг, що надаються сервісом; 
    • документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця. 

    Звертаємо Вашу увагу на те, що у претензії Вам може бути відмовлено у разі самостійного встановлення запчастин.

    4. Продавець не несе гарантiйних зобов'язань, якщо має місце:
     
    • нормальний та природний для певного терміну експлуатації знос деталі; 
    • пошкодження деталі внаслідок ДТП, некваліфікованого її встановле або недбалої експлуатації, або будь-яке інше механічне пошкодження; 
    • несправність запасних частин паливної системи або системи випуску внаслідок використання класу палива, моторної оливи не передбачених виробником автомобіля або інших технічно несумісних/непередбачених деталей; 
    • пошкодження (особливо деталей підвіски та рульового управління), що виникли через неакуратне водіння на нерівностях дороги або внаслідок суттєвих дефектів дорожнього покриття; 
    • встановлення деталі клієнтом самостійно або на СТО, що не має сертифіката на проведення даного виду робіт;

    5. Повернення з інших причин
    можливе за повної справності товару та за умови, що він не встановлювався на автомобіль. Такий товар може бути повернений Вами або замінений протягом 14 днів з наступних причин: 
    • помилка менеджера при підборі товару; 
    • різночитання технічної документації; 
    • помилка складу при відборі Вашого товару; 
    • брак виробника.

    6. Повернення товару здійснюється за попереднім погодженням.
    Продавець не здійснює виїзд до Покупця при поверненні товару.

    7. Вимоги до товару, що повертається: 
    • товар приймається до повернення тільки в початковій упаковці, в якій він був відпущений клієнту, незалежно від причин повернення; 
    • упаковка не повинна містити будь-які написи та/або бути пошкодженою.

    8. Гарантійний термін
    на необумовлені у п.1 товари становить щонайменше 30 календарних днів і більше, залежно від типу товару. 

    9. Умови повернення у випадках, коли товар повертається необґрунтовано
    (за винятком браку):
    якщо з дати продажу пройшло не більше 14 днів, товар може бути прийнятий від покупця з поверненням 100% вартості деталі; 



    Повернення товару

    1. Повернення та обмін товару належної якості

    Ви можете відмовитись від замовленого товару у будь-який час до його отримання, а після отримання – протягом 14 днів.   Повернення товару належної якості можливе у разі, якщо збережено його товарний вигляд (цілісність упаковки, пломби, ярлики), споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт та умови купівлі зазначеного товару (товарний або касовий чек). Для повернення товару також потрібний документ, що засвідчує особу. При поверненні товару належної якості, autoklad.ua поверне його вартість не пізніше ніж через 7 днів з моменту отримання товару та Вашої письмової заяви, однак у межах зазначеного терміну ми маємо право провести експертизу товару з метою визначити його якість та збереження споживчих властивостей. Відповідно до закону України експертиза може тривати від 30 до 60 днів.

    Ви маєте право обміняти товар належної якості на аналогічний протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, не рахуючи дня покупки, у випадку, якщо товар не підійшов Вам за споживчими властивостями (не відповідає заявленим параметрам, не підходить для Вашого автомобіля), або комплектації. Обміну не підлягають товари належної якості, що мають індивідуально визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно покупцем, що його купує. Якщо на момент Вашого звернення щодо обміну товару, аналогічний товар відсутній у продажу autoklad.ua, Ви можете відмовитись від товару та вимагати повернення його вартості. Увага! У разі відмови від товару, якщо він є частиною комплекту, повернення може здійснюватися тільки повним комплектом.

    2. Претензії щодо товару неналежної якості Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і може забезпечити виконання своїх функціональних якостей. Отриманий товар має відповідати опису на сайті. Незначна відмінність елементів дизайну, оформлення, кольору, матеріалу виготовлення від заявлених на сайті не є підтвердженням несправності або нефункціональності товару. Зовнішній вигляд та комплектність товару, а також комплектність всього замовлення повинні бути перевірені одержувачем у момент отримання товару. При отриманні товару Ви ставите свій підпис у товарному чеку та/або квитанції про доставку, у графі: «Замовлення прийняло, комплектність повна, послуги з доставки надані, претензій до кількості та зовнішнього вигляду товару не маю. З умовами повернення товару ознайомлено». Після отримання замовлення претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду не приймаються. Якщо Вам було передано товар неналежної якості, і його не було заздалегідь обумовлено продавцем, Ви маєте право скористатися положеннями Закону про захист прав споживачів. У зв'язку з особливостями дистанційного способу продажу заміна товару може бути виконана тільки за допомогою повернення товару неналежної якості та оформлення нового замовлення на аналогічний товар.

    Ви маєте право відмовитися від виконання договору купівлі-продажу, повернути товар неналежної якості та вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми. Будь-які з перелічених вимог мають бути пред'явлені Вами у письмовій формі за допомогою заповнення заяви.

    3. Порядок повернення товару Для повернення товару, а також у разі пред'явлення претензій до якості товару потрібно виконати такі умови повернення товару:
    • заповнити заяву на повернення товару
    • додати копію товарного чеку
    У разі повернення товару належної якості, передати товар в упаковці та повній комплектації, з усіма комплектуючими та повним комплектом приладдя, зазначеним у технічній документації (технічний паспорт або документ, що його замінює). Товар не повинен мати механічних дефектів. У разі повернення товару неналежної якості, крім перерахованих вище документів, необхідно надати:
    • довідку та висновок сервісної станції про проведення робіт із встановлення даного товару на автомобіль клієнта та його непридатність;
    • копію наряд-замовлення автосервісу, де проводилос всиановлення товару на автомобіль;
    • копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт із встановлення цього виробу та обслуговування даного типу транспорту;
    • копію сертифікату відповідності на надання послуг, що надаються сервісом;
    • документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця.

    Відповідно до законодавства, продавець відповідає за недоліки товару, на який не встановлено гарантійний термін, якщо покупець доведе, що вони виникли до передачі товару покупцеві або з причин, що виникли до цього моменту. Щодо товару, на який встановлено гарантійний термін, продавець відповідає за недоліки товару, якщо не доведе, що вони виникли після передачі товару покупцеві внаслідок порушення покупцем правил використання, зберігання чи транспортування товару, дій третіх осіб чи непереборної сили.

    Продавець зобов'язаний прийняти товар неналежної якості у покупця та, у разі потреби, провести перевірку якості товару. Продавець зобов'язаний провести перевірку на строк не більше 30 календарних днів. У випадку, якщо товар був здійснений за межами України, перевірка може зайняти до 60 днів. Після проведення перевірки може бути проведений гарантійний ремонт товару з недоліками, що виникли з вини виробника. Якщо проведення ремонту неможливе, то при пред'явленні експертного висновку у встановлені законом терміни ми здійснимо заміну товару із заводським дефектом на товар належної якості, або повернення коштів протягом 10 днів з дня пред'явлення такої вимоги. Для отримання додаткової інформації, а також для розгляду претензій до якості товару в індивідуальному порядку та прийняття рішення просимо Вам направити письмове звернення до відділу продажу autoklad.ua. Просимо Вас докладно викласти проблему з товаром. Ваша претензія буде розглянута протягом 5 робочих днів із моменту отримання. Ми намагатимемося знайти оптимальне для Вас рішення.

    Адреси відправлення узгоджених повернень для клієнтів з інших міст

    Клієнти, які повертають товар з інших регіонів України (не Київ), товар має надсилатися на вказаний нижче склад компанії-перевізника:

    Нова Пошта
    Відділення №17
    вул. Новокостянтинівська, 22/15
    Отримувач: ТОВ "Автоклад"
     
    +38 063-031-64-65

    Звертаємо Вашу УВАГУ: Усі транспортні витрати, пов'язані з обміном та поверненням, оплачуються відправником!
    Послуги "Зворотня доставка" и "Накладений платіж" необхідно скасувати. Неоплачене відправником відправлення не підлягає отриманню.

    Обов'язково необхідно повідомити менеджеру Автоклад номер декларації надісланої посилки,
    номер замовлення, або номер мобільного телефону клієнта (на який оформлялося це замовлення)
    Категорично не допускається наклейка скотчу, а також будь-які уточнюючі написи на упаковці товару!

    4. Умови повернення коштів
    4.1 Повернення невикористаних клієнтом коштів відбувається лише після:

    a) отриманого від клієнта заповненої заяви на повернення грошей

    b) надання копії документа що посвідчує особу

    4.2 Повернення коштів за товар, що повертається клієнтом, здійснюється тільки після:

    a) виконання всіх необхідних умов повернення товару (див. п. 3. Порядок повернення товару)
    b)
    заповнення
    заяви на повернення грошей (см. п.4.1 а))
    c) надання копії документа, що засвідчує особу

    При поверненні товару належної якості autoklad.ua поверне його вартість не пізніше ніж через 7 днів з моменту отримання товару та Вашої письмової заяви. Повернення коштів здійснюється способом, яким здійснювалася оплата Товару - поштовим/банківським переказом на зазначені Покупцем у заяві на повернення грошей реквізити, або готівкою. Повернення грошей здійснюється тільки на підставі письмової заяви на повернення грошей із зазначенням ПІБ і лише при пред'явленні документа, що засвідчує особу.

    Заяви необхідно надсилати на адресу: вул. Васильківська, 16, Київ, 03040 
    Клієнти з Києва можуть написати заяву на повернення коштів в одному з офісів наших представництв Києва.

    Повний та актуальний текст редакції
    Закону про захист прав споживачів.
    garantiya1