Амортизатори підвіски

     
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1160
    • 1161

    Амортизатори підвіски

    амортизаториНа сторожі безпеки та комфорту.

    Основне призначення амортизаторів – забезпечення постійного контакту коліс із дорогою та стабілізація його «горизонтального» положення. Реальність така, що при русі та маневруванні машина постійно відчуває «клювання» по поздовжній осі та крени – по поперечній, плюс – струси на вибоїнах та нерівностях. Все це викликає загасання коливання та вібрації автомобіля, які прагнуть послабити зчеплення колеса з дорожнім покриттям. Ці явища негативно позначаються на керованості машини і, природно, на безпеці їзди. Крім того, знижується комфорт водія та пасажирів, що у наш час теж важливо. Амортизатори в парі зі пружинами успішно борються з цими недоліками. Стійки підвіски забезпечують оптимальний баланс керованості та комфорту.

    Які бувають амортизатори?

    Всі ми звикли до такої класифікації: масляні, газо-олійні, газові. Якщо бути точним і до кінця важливим, то це не зовсім правильно. У всіх перерахованих типах обов'язково є олива як робоча рідина. Правильніше було б сказати: двотрубний гідравлічний (масляний), двотрубний газонаповнений (газо-олійний) та однотрубний (газонаповнений, газовий). Амортизатори автомобіля в залежності від конструктивних особливостей по-різному поводяться на дорозі. Найпростіший пристрій – у двотрубного гідравлічного. Тому він дешевший і має низку недоліків. Головний – швидке нагрівання та погане відведення тепла через наявність у конструкції двох труб, що може призвести до спінювання масла. Аерація – загроза його нормальній та стабільній роботі. Але при спокійній їзді для звичайних автомобілів - це прийнятний і оптимальний варіант. М'якший характер демпфування створює відчуття більшого комфорту. При постійному підвищеному навантаженні (пересічена місцевість, погана дорога) йому загрожує передчасний ремонт або заміна.

    Двотрубні газонаповнені амортизатори підвіски мають у компенсаційній камері так званий газовий підпір, що акумулює надмірний тиск. Це, як правило, інертний азот, закачаний раз і назавжди під час виробництва. Його тиск становить від 2 до 8 атмосфер і це перешкоджає спінювання оливи. Діапазон робочих режимів стійки розширюється. Але використання двох труб, як і в гідравлічному амортизаторі, ускладнює охолодження. Нарешті однотрубний амортизатор. Наявність плаваючого поршня, що надійно ізолює газ від масла, виключає будь-яке спінювання останнього. Одна труба, вона ж – корпус та робочий циліндр, спрощує тепловідведення та покращує охолодження вузла. Газова «подушка», навіть у холодному стані, що має тиск 25 атмосфер, швидко гасить та пригнічує будь-які коливання у зародку. У результаті, керованість, маневреність і курсова стійкість – на висоті і хороших, і поганих дорогах. За це «однотрубники» люблять професійні гонщики та любителі спортивної їзди. Через свою жорсткість, вони не такі комфортні та плавні. Ще одна особливість – при інтенсивній роботі, нагріваючись, стають ще жорсткішими. Це вже фізика: газ при нагріванні розширюється і тиск його підвищується. Як виріб, що потребує складнішої технології виробництва, мають більш високу ціну. Це також можна віднести до недоліків. Тому, щоб вибрати та купити амортизатори «правильного» типу, потрібно враховувати свої переваги, побажання та фінансові можливості. Основні гравці на ринку амортизаторів охоплюють своєю продукцією усі популярні автомобілі. Каталог дозволяє здійснити підбір за маркою та моделлю, і, навіть, за стилем їзди («спортивний», «комфортний»).

    Діагностика та вихід з ладу.

    У чому небезпека їзди на несправному амортизаторі? Колесо, не зачеплене з дорогою, стає некерованим. Автомобіль не може нормально повертати, розганятися та гальмувати. Непрацездатна стійка не може повернути його після підскоку назад на землю і колесо все більше часу проводить у повітрі. Ось чому амортизатор – найважливіший елемент активної безпеки, який необхідно постійно контролювати. Небезпека ситуації полягає в тому, що цей вузол схильний до поступового зносу. Водій з часом звикає до непомітного погіршення поведінки автомобіля на дорозі, а у разі виникнення нештатної ситуації, розраховувати на повноцінний ефект від амортизаторів не доведеться.

    Найпростіша діагностика – візуальний огляд. Потік оливи – це вже «тривожний дзвінок». Нерівномірне знос шин теж свідчить про проблеми. Ще один тест - "похитування". Машина, розхитана рукою за кут, повинна здійснити лише одне похитування. Несправний амортизатор не зупинить коливання, але так можна виявити тільки вже повністю «убитий» агрегат. Крім того, стійка, що заклинила, теж хитнеться один раз і виглядатиме справною. Оцінити стан вузла можна за поведінкою машини на дорозі. Це важко, але можливо. З'являється незатухаюче розгойдування по осях, автомобіль нишпорить по дорозі, із запізненням слухається керма. Стендова перевірка найточніша, але недешева. Вона є доцільною економічно для дорогих амортизаторів. Задні амортизатори схильні до менших впливів, тому змінюються рідше. Крім тих випадків, коли автомобіль постійно навантажений. На нашому сайті можна підібрати амортизатори провідних брендів на будь-який автомобіль. Широкий спектр продукції та кваліфікована допомога наших спеціалістів дозволять придбати амортизатори, що відповідають усім Вашим вимогам.

    Наша компанія надає офіційну гарантію на всі амортизатори, якщо вони встановлені відповідно до вимог виробників. Ви завжди можете у будь-який зручний для Вас час забрати товар в офісах нашої компанії в таких містах, як: Київ, Одеса, Львів, Харків, Запоріжжя або замовити товар службами доставки в будь-яке місто України. Ми гарантуємо низькі ціни і високу якість всіх амортизаторів, що продаються