Маховики

     
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 35
    • 36

    Двомасовий маховик LuK

    Класичні двигуни внутрішнього згоряння створюють крутильні коливання. Зниження частоти обертання колінчастого валу, а також скорочення робочого об'єму та кількості циліндрів з метою зменшення витрати палива та викидів шкідливих речовин сприяють збільшенню коливань у системі. Це призводить до підвищеного навантаження на всі компоненти вузла і, отже, потребує ефективного демпфування. Понад 30 років тому інженери LuK розробили революційну технологію демпфування крутильних коливань у трансмісії – двомасовий маховик.На відміну від звичайного маховика, він складається з двох мас, які змонтовані так, що можуть відхилятися на певний кут відносно один одного. У двомасовий маховик інтегровано систему демпфування у вигляді дугових пружин. Таким чином, він поглинає крутильні коливання двигуна, значно зменшуючи їхнє значення. Сьогодні за статистикою двомасовий маховик вже встановлюється у кожен другий новий легковий та легкий комерційний автомобіль. У цьому спостерігається тенденція зростання!Понад 125 мільйонів автомобілів у Європі вже оснащені двомасовими маховиками LuK. Інноваційні розробки Schaeffler є партнером – розробником всіх відомих автовиробників та безперечним лідером на ринку конвеєрних поставок, оскільки лише небагато учасників ринку можуть запропонувати цю дуже складну технологію демпфування. Фахівці Schaeffler використовують власні розробки та постійно вдосконалюють продукцію. Наприклад, двомасовий маховик з маятниковим механізмом, що додатково знижує вібрації при пікових навантаженнях. До речі, двомасові маховики від Schaeffler доступні для всіх типів коробок - навіть для сучасних коробок з подвійним зчепленням.