- Інтернет магазин автозапчастин Автоклад
- Опори амортизаторів
Опори амортизатора
-
497 грн.Артикул:4303601на складі
-
Артикул:4414901на складі
-
2474 грн.Артикул:44043014 дні
-
1383 грн.Артикул:44008012 дні
-
Артикул:4426601на складі
-
1616 грн.Артикул:43665012 дні
-
2216 грн.Артикул:4329501на складі
-
1183 грн.Артикул:42440013 дні
-
1046 грн.Артикул:43445012 дні
-
1996 грн.Артикул:43258014 дні
-
970 грн.Артикул:43397014 дні
-
369 грн.Артикул:4339601на складі
-
707 грн.Артикул:42103012 дні
-
1336 грн.Артикул:39100011 день
-
970 грн.Артикул:42875012 дні
-
1120 грн.Артикул:43431013 дні
-
1290 грн.Артикул:43430011 день
-
1210 грн.Артикул:43257012 дні
-
954 грн.Артикул:4325601на складі
-
986 грн.Артикул:43038014 дні
-
1046 грн.Артикул:4235601на складі
- 1
- 2
- 3
- 4
- …
- 469
- 470
Однією з важливих деталей системи підвіски транспортних засобів є амортизаційні стійки, що представляють собою окремі циліндри (в деяких моделях авто можуть розміщуватися всередині ресорної пружини) і прикріплені над колесом нижнім підставою до поворотного кулака моста. Основним призначенням даного пристрою є демпфірування, або забезпечення стійкості і керованості автомобіля в процесі пересування за рахунок протидії виникнення ударів при їзді по нерівному дорожньому полотну. Складовою частиною конструкції стійки є гумовометалева або поліуретанова опора в верхній частині циліндра. Що це за механізм, і якими функціями він володіє?
Амортизаційна подушка: особливості конструкції і призначення
Опори амортизатора є проміжним елементом між штоком стійки і бризковиком кузова транспортного засобу, досить часто в простій мові званої «подушкою». Пристрій має воронкоподібну форму і складається з гумової або поліуретанової еластичної прокладки і підшипника кочення з великою товщиною зовнішнього кільця і циліндричними, розділеними сепараторами роликами з перпендикулярним один до одного розміщенням. Така конструкція механізму відрізняється універсальністю, простотою монтажу, високими експлуатаційними характеристиками, стійкістю до абразивних і агресивних хімічних речовин, сприйнятливістю до впливу будь-яких коливань у всіх напрямках (в тому числі, комбінованих) і забезпечує не тільки ефективну нейтралізацію динамічних навантажень, але і дозволяє більш точно виставити кути при установці коліс. Гасіння поштовхів і ударів дозволяє автомобілю плавно ковзати по дорозі, перешкоджає зниженню швидкості і передчасного зносу, як амортизаторів, так і інших вузлів і механізмів конструкції засобу пересування.
Види і характеристики амортизаційних опор
На вибір підходящої для моделі авто опори амортизатора, в першу чергу, впливає конструкція і габаритні розміри елементів стійок, а також їх розміщення (праворуч, ліворуч, на передній або на задній підвісці). На даний момент існує три види подушок для нейтралізації динамічних коливань:
- проста;
- складна для тонких штоків (діаметром 12 мм);
- складна для товстих штоків (діаметром 14 мм);
Проста конструкція складається з лійкоподібної прокладки, пилозахисної манжети, прокладки шайби, тарілки пружини, шестигранною гайки M12 і захисного ковпака.
Складні конструкції для тонких штоків збираються з верхньої гумової прокладки, захисного ковпака, опорного диска та спеціальної упорної шайби.
Амортизаторами з товстими штоками оснащуються виключно спортивні моделі, тому конструкцією подушки передбачено наявність практично таких же складових деталей, як і для попереднього варіанту, єдина відмінність шестигранна гайка має розмір М14.
Варто додати, що існує можливість візуально визначити просту або складну конструкцію мають опори амортизатора в Вашому автомобілі. Для цього достатньо зазирнути під капот, де розміщуються подушки передніх стійок, і зняти з них захисний ковпак. Простій конструкції відповідає «втоплений» спосіб розміщення шестигранної гайки, а виступаючий над чашкою - складною.
Як часто треба міняти амортизаційні подушки?
Необхідність заміни подушок виникає виключно в разі їх зношеності в процесі експлуатації. Визначити несправність пристрою можна двома способами, причому, зробити це може будь-який автовласник самостійно. У першому випадку, про зношеність опори амортизатора свідчать тріщини і деформація підшипника, які виявляються при простому візуальному огляді. У другому варіанті, несправність можна визначити при русі, яке супроводжується підвищеним шумом і характерним стукотом при подоланні нерівностей дорожнього покриття.
Поради щодо вибору
Для того, щоб купити опори амортизатора, необхідно знати вид їх конструкції, діаметр штока, а також визначитися з бажаною маркою виробника, ціновою категорією і матеріалом прокладки (гума або поліуретан). Також варто звернути увагу, що найбільш економічною є заміна подушок в комплекті зі стійками, ніж придбання окремих деталей або ремонтного набору. Віддавати перевагу краще всього запчастинам високої якості відомих торгових марок, що є гарантією їх тривалої експлуатації. Оригінальні подушки поставляються, в більшості випадків, в консерваційному парафіні і мають рельєфний відбиток серійного номера.