Радіатори охолодження

     
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 467
    • 468

    Ключовий елемент силового агрегату.

    Трохи історії.

    Радіатор водяного охолодження – найважливіша частина автомобільного двигуна. Підтвердженням цього є той факт, що ними вже оснащувалися перші авто на зорі свого виникнення. Адже без своєчасного відведення надлишкового тепла робота мотора стає просто неможливою. Загальна концепція радіатора охолодження двигуна була вперше випробувана в 1886 на Benz Velo. Це була перша серійна машина, яка надійшла у продаж. Завдяки Вільгельму Майбаху, який втілив свої численні ідеї щодо вдосконалення даного вузла надалі, ми маємо сучасний автомобільний радіатор. Цікаво, що спочатку, циркуляція охолоджувальної рідини в системі була природною, за принципом термосифона, і на автомобілі була відсутня водяна помпа. Розміщення і конструкція. , одразу за ґратами радіатора. Потіки повітря, що набігають, при русі чудово справляються з цим завданням. Додатково за радіатором встановлюється вентилятор. Враховуючи пробки на дорогах, примусове обдування цього допоміжного агрегату просто незамінне. Загальний принцип пристрою вузла, що охолоджує, досить простий. Пластикові або металеві бачки, розташовані зверху і знизу, або з боків, залежно від моделі, і з'єднані між собою трубками. Для кращої тепловіддачі між трубками розміщують пластини (старі моделі) або гофровані смужки-стрічки. Самі трубки мають овальну сплющену форму для збільшення площі охолодження.

    Перші радіатори на авто виготовляли зі сталі. Але її низька теплопровідність була дуже великим мінусом. Тому надалі досить ефективно використовувалась мідь. Але її вартість та невисока міцність змусили автопром переглянути свою позицію на користь алюмінію. Звісно, у «крилатого металу» теж є слабкі місця. Наприклад, складність його паяння ускладнює та ускладнює ремонт. Проте переваги переважили недоліки.

    Можливі несправності.

    Вихід з ладу радіатора може призвести до фатальних наслідків, тому необхідна його регулярна періодична діагностика. Насамперед візуальний контроль кількості антифризу. Зменшення його обсягу може бути викликане як природним випарюванням, так і витіканням внаслідок механічних пошкоджень. Поширеною несправністю радіатора, що сильно позначається на його роботі, є засмічення його стільників і каналів. Найкращим виходом у цій ситуації буде промивання системи охолодження. Негативно впливає і зовнішнє забруднення. Бруд із зовнішнього боку радіатора сильно ускладнює теплообмін. Механічні пошкодження вимагатимуть більш серйозного ремонту, що включає пайку алюмінієвих (латунних, мідних) трубок, заміну бачків і т.д. Якщо ж і ці можливості будуть вичерпані, знадобиться новий радіатор.

    У компанії Автоклад ви можете купити охолоджуючий радіатор на свій автомобіль. Ми маємо широкий спектр продукції від провідних виробників.