- Інтернет магазин автозапчастин Автоклад
- Шатуни двигуна
-
1876 грн.Артикул:500092321 день
-
1306 грн.Артикул:500091901 день
-
1090 грн.Артикул:500091591 день
-
2131 грн.Артикул:500092341 день
-
1683 грн.Артикул:500092351 день
-
2323 грн.Артикул:500092381 день
-
1932 грн.Артикул:500096421 день
-
2856 грн.Артикул:500092801 день
-
2566 грн.Артикул:500092101 день
-
4050 грн.Артикул:500092001 день
-
1438 грн.Артикул:7300850002на складі
-
1038 грн.Артикул:73009200014 дні
-
1120 грн.Артикул:73008800024 дні
-
583 грн.Артикул:73008800014 дні
-
1366 грн.Артикул:73008600034 дні
-
1109 грн.Артикул:73008500074 дні
-
1008 грн.Артикул:73007800014 дні
-
1601 грн.Артикул:73009000024 дні
-
3841 грн.Артикул:04E198401L3 дні
-
3406 грн.Артикул:04E198401D3 дні
-
20139 грн.Артикул:06J198401F3 дні
- 1
- 2
- 3
- 4
- …
- 10
- 11
KOLBENSCHMIDT для надійної передачі сил
Зважаючи на те, що шатун піддається високим навантаженням під дією сил розтягування, стиснення та вигину, його конструкція повинна відрізнятися високою міцністю та невеликою вагою. Високоякісні шатуни із асортименту KOLBENSCHMIDT завжди дають почуття впевненості. Шатуни з'єднують колінчастий вал з поршнями і таким чином передають сили дії газів та сили інерції на шатунні шийки колінчастого валу. Вони виготовляються зі сталі шляхом кування, причому залежно від навантаження використовується або легована або загартована сталь. Фрезеровані або відшліфовані поверхні роз'ємного з'єднання Одним із перевірених способів виготовлення кришок шатунів є поділ або розпилювання. При цьому нижню головку шатуна розпилюють, після чого поверхні роз'єму піддають фрезерування і, при необхідності, шліфування. Якщо поверхні роз'ємного з'єднання плоскі, кришки шатунів фіксуються болтами або штифтами. Якщо роз'ємні з'єднання мають зубчасту поверхню, вони не вимагають додаткової фіксації через взаємне зачеплення. Прямий і косий рознімання За наявності дуже великих шатунних шийок шатуни можуть мати косий роз'єм, який дозволяє встановити їх у циліндри, незважаючи на великі розміри нижньої головки. Під час монтажу шатунів з косим роз'ємом необхідно дотримуватися їх монтажного положення, особливо в рядних двигунах. Поверхні зламу Ламані шатуни спочатку виготовляються як монолітні вузли. Потім на них наносять насічки для розлому (металокерамічні шатуни) або лазерне насікання (сталеві шатуни), після чого їх цілеспрямовано ламають на дві частини (крекінг). При монтажі обидві частини знову з'єднуються болтами. Завдяки складним поверхням зламу досягається оптимальна точність посадки. Ламані шатуни мають переваги щодо міцності, вартості та точності виготовлення. Стрижні та кришки шатунів дуже точно з'єднуються один з одним і завдяки цьому забезпечують оптимальну передачу сил. Паралельні та трапецієподібні шатуни Ламані шатуні спочатку виготовляються як монолітні вузли. Потім на них наносять насічки для розлому (металокерамічні шатуні) або лазерне насікання (сталеві шатуні), після чого їх цілеспрямовано ламають на дві частини (крекінг). При монтажі обидві частини знову з'єднуються болтами. Завдяки складним поверхням зламу досягається оптимальна точність посадки. Ламані шатуні мають переваги щодо міцності, вартості та точності виготовлення. Стрижні та кришки шатунів дуже точно з'єднуються один з одним і завдяки цьому забезпечують оптимальну передачу сил. Паралельні та трапецієподібні шатуні