• 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 10
    • 11

    KOLBENSCHMIDT для надійної передачі сил

    Зважаючи на те, що шатун піддається високим навантаженням під дією сил розтягування, стиснення та вигину, його конструкція повинна відрізнятися високою міцністю та невеликою вагою. Високоякісні шатуни із асортименту KOLBENSCHMIDT завжди дають почуття впевненості. Шатуни з'єднують колінчастий вал з поршнями і таким чином передають сили дії газів та сили інерції на шатунні шийки колінчастого валу. Вони виготовляються зі сталі шляхом кування, причому залежно від навантаження використовується або легована або загартована сталь. Фрезеровані або відшліфовані поверхні роз'ємного з'єднання Одним із перевірених способів виготовлення кришок шатунів є поділ або розпилювання. При цьому нижню головку шатуна розпилюють, після чого поверхні роз'єму піддають фрезерування і, при необхідності, шліфування. Якщо поверхні роз'ємного з'єднання плоскі, кришки шатунів фіксуються болтами або штифтами. Якщо роз'ємні з'єднання мають зубчасту поверхню, вони не вимагають додаткової фіксації через взаємне зачеплення. Прямий і косий рознімання За наявності дуже великих шатунних шийок шатуни можуть мати косий роз'єм, який дозволяє встановити їх у циліндри, незважаючи на великі розміри нижньої головки. Під час монтажу шатунів з косим роз'ємом необхідно дотримуватися їх монтажного положення, особливо в рядних двигунах. Поверхні зламу Ламані шатуни спочатку виготовляються як монолітні вузли. Потім на них наносять насічки для розлому (металокерамічні шатуни) або лазерне насікання (сталеві шатуни), після чого їх цілеспрямовано ламають на дві частини (крекінг). При монтажі обидві частини знову з'єднуються болтами. Завдяки складним поверхням зламу досягається оптимальна точність посадки. Ламані шатуни мають переваги щодо міцності, вартості та точності виготовлення. Стрижні та кришки шатунів дуже точно з'єднуються один з одним і завдяки цьому забезпечують оптимальну передачу сил. Паралельні та трапецієподібні шатуни Ламані шатуні спочатку виготовляються як монолітні вузли. Потім на них наносять насічки для розлому (металокерамічні шатуні) або лазерне насікання (сталеві шатуні), після чого їх цілеспрямовано ламають на дві частини (крекінг). При монтажі обидві частини знову з'єднуються болтами. Завдяки складним поверхням зламу досягається оптимальна точність посадки. Ламані шатуні мають переваги щодо міцності, вартості та точності виготовлення. Стрижні та кришки шатунів дуже точно з'єднуються один з одним і завдяки цьому забезпечують оптимальну передачу сил. Паралельні та трапецієподібні шатуні