ШРУС
-
2285 грн.Артикул:161449801703 дні
-
2396 грн.Артикул:10049802901 день
-
1350 грн.Артикул:10049802981 день
-
2327 грн.Артикул:31449800141 день
-
2417 грн.Артикул:21449800721 день
-
1604 грн.Артикул:161449800841 день
-
1050 грн.Артикул:21449800271 день
-
2372 грн.Артикул:10049802751 день
-
1509 грн.Артикул:161449800681 день
-
1482 грн.Артикул:10049802711 день
-
1476 грн.Артикул:10049802721 день
-
1246 грн.Артикул:10049802741 день
-
2044 грн.Артикул:31449800271 день
-
1715 грн.Артикул:161449800651 день
-
1770 грн.Артикул:21449800711 день
-
2328 грн.Артикул:31449800211 день
-
1773 грн.Артикул:21449800751 день
-
2237 грн.Артикул:10049802212 дні
-
2755 грн.Артикул:10049802251 день
-
2222 грн.Артикул:0144980019на складі
-
2041 грн.Артикул:10049802271 день
- 1
- 2
- 3
- 4
- …
- 377
- 378
ШРУС (ШРКШ) – що це?
Якщо буквально це абревіатура – Шарнір Рівних Кутових Швидкостей. А якщо, серйозно, то це пристрій, що рівномірно передає крутний момент від трансмісії на колеса з великими кутами повороту. На сленгу автолюбителів отримав прізвисько "граната". Справді, дуже схожий.
Екскурс в історію.
Необхідність у передньому приводі на зорі машинобудування назрівала давно. Тому була ціла низка обумовлених причин. Але виникала проблема з передачею моменту руху у двох площинах із мінімальною втратою потужності. Карданний механізм не справлявся з таким завданням. Крім нерівномірності, виникали додаткові навантаження, що зменшують термін вузла. Вирішенням цієї проблеми став винахід ШРУС. При цьому конструкторами було запропоновано кілька варіантів, що відбилося в класифікації шарнірів. З деякими змінами вони збереглися до нашого часу. Отже.
Спарений карданний шарнір. З назви ясно, що це були два зістиковані карданні шарніри, що компенсували нерівномірності руху один одного. Це було найпростіше рішення і, що спочатку здавалося вдалим. Застосовувався на американських машинах. Але, на жаль, був габаритним. Зберігся на важких вантажівках із переднім приводом.
Сухарикові чи кулачкові. Французький інженер Жан-Альбер Грегуар винайшов та запатентував у 1925 році свою конструкцію ШРУС (шарнір «Тракту»). У 20-30-ті роки вони були поширені. Надалі вузол еволюціонував у кулачково-дисковий шарнір і так дожив до наших днів. Його сегмент - важкі вантажівки з постійним приводом на всі колеса.
Кульові. У цій конструкції були подолані недоліки попередніх і зараз це найпоширеніший вид ШРУС. До його винаходу в двадцяті роки незалежно один від одного приклали руку два інженери – Карл Вейсс та Альфред Рцеппа. Конструкції відрізнялися, але в основі лежав принцип передачі крутного моменту кульками.
Трипод це подальше втілення ідей Рцеппи. ШРУС із трьома сферичними роликами та дещо спрощеною конструкції. В основному використовується як внутрішній через нелінійну зміну швидкості під кутом.
Пристрій ШРКШ
дуже простий і включає лише 5 деталей::
- сферична чаша з веденим валом – корпус
- сферичний кулак з провідним валом – внутрішня обойма
- кільце для утримання кульок - сепаратор
- 6 кульок
- пильник
Корпус та обойма сферичної форми мають канавки для кульок, які жорстко їх з'єднують. Для нормальної роботи приводу автомобіля необхідна пара ШРУС на кожне колесо. Зувнішний ШРКШ з'єднаний зі маточкою. Його функція – поворот та передача моменту на колесо. Внутрішній ШРКШ більше зовнішнього та конструктивно відрізняється від нього. Його завдання – передача моменту від КПП приводного валу..
Від чого залежить ресурс?
Ресурс служби ШРУСу залежить від кількох факторів:
- конструкція;
- технологія;
- стиль кермування;
- наявність та якість мастила;
- цілісність пильовика.
І якщо перші два фактори на совісті виробника, решта повністю залежить від нас. І, звертаючи увагу на них, у наших силах продовжити термін служби ШРУС. Докладніше. Шарнір не любить різкого старту при великому вивороті, оскільки в цьому випадку навантаження на нього максимальне. Відсутність мастила або погана її якість, природно, негативно позначаться на роботі вузла. Ну, а порушення герметичності, внаслідок пошкодження пильовика, веде до попадання бруду та пилу всередину робочих поверхонь. Як бачимо, спокійна їзда та періодичний візуальний контроль ШРУС – нескладне завдання, яке допоможе заощадити вам чималі гроші. Якщо лихо все-таки сталося і потрібно купити новий ШРУС, порада тут одна – керуйтеся не ціною, а репутацією виробника та постачальника. Надійні бренди: Profit, Ruville, Pascal, Spidan, Meyle, Metelli, GSP, LPR, CIFAM, Nipparts.
Придбати ШРУС в компанії Автоклад, Ви можете будь-яким зручним для вас способом. Підібрати ШРУС на автомобіль допоможуть спеціалісти Автоклад. Оформіть замовлення на ШРУС через сайт або співробітників кол-центру. Ми здійснюємо доставку до будь-якого міста України. Наші представництва Ви зможете знайти в таких містах, як: Одеса, Львів, Харків, Запоріжжя, Київ.