Гальмівні диски

     
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 910
    • 911

     

    Виникли труднощі з підбором гальмівних дисків? Замовте дзвінок і наші співробітники допоможуть підібрати гальмівний диск. роки минулого століття автомобілебудування зіштовхнулося із серйозною проблемою. Тоді як швидко зростали потужності моторів і, відповідно, швидкості, можливості барабанної системи гальм були вичерпані і, по суті, залишилися на рівні тридцятих років. Гальмівна система у прямому розумінні «гальмувала» розвиток автомобільної промисловості.

    У 1953 році на Jaguar C-Type вперше були встановлені гальмівні пристрої абсолютно нового типу – дискові. Що ж являла собою ця гальмівна система? В її основі лежало інше конструкторське рішення. колодки притискалися до плоских поверхонь чавунного диска, а не до внутрішньої сторони барабана. Які ж переваги отримали автомобілісти? Нова гальмівна система виявилася конструктивно простішою і ефективнішою за барабанну, легшу в обслуговуванні, компактнішою і дешевшою. Плюс – невелика маса. Але за всіх переваг є, звичайно, і недоліки. При гальмуванні відбувається значне нагрівання вузла і найбільше теплове навантаження посідає гальмівний диск. У проблеми є два рішення – оптимальний матеріал та оптимальна конструкція. Від матеріалу була потрібна термостійкість і зносостійкість. Спочатку застосовувався чавун, потім, у міру розвитку прогресу, сірий високовуглецевий чавун та високолеговані сплави.

    Остання « - керамічні гальмівні диски, але це – дороге задоволення. Оптимізуючи конструкцію, вирішували проблему відведення тепла та інтенсифікації охолодження. Саме конструкторські рішення покладено в основу класифікації гальмівних дисків.

     

    Розрізняють вентильовані та невентильовані диски.

    Невентильовані диски – виготовлені з однієї заготівлі та інструментально доведені до робочої форми. Зараз фактично не використовуються, хіба що на задній осі, де навантаження менше.
    Вентильовані – є два диски, з'єднаних між собою перебірками. Повітря проганяється між ними і охолоджує робочу поверхню.
    Ще гальмівні диски бувають цільними та складовими. Як зрозуміло з назви, перші відлиті цільним виробом. Складові диски мають маточину, виготовлену зі сплавів алюмінію та зовнішнє кільце з чавуну або легованої сталі. Між собою частини скріплені болтами. На вентильовані та невентильовані диски наноситься перфорація. Вона буває наскрізна та заглиблена. На ринку існує дуже велика кількість виробників. Тому питання – які гальмівні диски купити – непростий та відповідальний. Найбільш відомі бренди – Brembo, TRW, Otto Zimmermann, NK, ATE, Textar, Ferodo, Remsa. Не слід забувати й про те, що приблизно 40% гальмівних дисків на нашому ринку – . підробки, тому покупку необхідно робити у перевірених постачальників.

    Купити гальмівні диски в компанії Автоклад ви можете будь-яким зручним для вас способом. Оформити замовлення через сайт компанії чи нашого співробітника. Доставка гальмівних дисків можлива до будь-якого населеного пункту України.