Вкладиші двигуна

     
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 243
    • 244

    Коротко про вкладиші

    У сучасних двигунах внутрішнього згоряння використовується принцип перетворення обертально-поступального руху поршнів у обертальний рух коленвала. Це основний вузол двигуна автомобіля, який енергію вибуху паливної суміші перетворює на стрімкий рух вашого авто.
    Внаслідок високої навантаженості вузлів кривошипно-шатунного механізму (силової, теплової та вібраційної) у ньому застосовуються підшипники ковзання, а не звичні підшипники кочення. Підшипники ковзання у автомобілебудуванні називаються вкладишами. Моторне масло потрапляючи в зазор між вкладишем та поверхнею сполученої деталі забезпечує низьке зусилля ковзання та мінімальне зношування поверхонь та довговічність роботи двигуна..
    За типом сполучених деталей двигуна розрізняють два основні види вкладишів - корінні та шатунні. З назви нескладно здогадатися, що корінні вкладиші знаходяться між валом та блоком двигуна, а шатунні – між шатуном та колінвалом. Коструктивно вкладиші складаються з двох половинок - верхньої та нижньої і вони не взаємозамінні.
    Основна причина зношування вкладишів - їх зношування, або аварійне провертання на валу, яке відбувається, в більшості випадків, при перегріві двигуна. Перегрів виникає зазвичай при екстремальній експлуатації двигуна або недостатній кількості/якості мастильних матеріалів або несправності системи охолодження двигуна. Внаслідок цієї поломки слід дорогий капітальний ремонт двигуна.
    Щоб уникнути цього, необхідно ретельно ставитися до вибору відповідного моторного масла і пам'ятати, що ви їздите на серійному, а не гоночному автомобілі..
    Якщо вам все ж таки знадобляться деталі для капремонту двигуна - Автоклад до ваших послуг. У нашому асортименті представлений найширший асортимент якісних запчастин для ремонту двигуна