Автомобільні водяні насоси

     
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 421
    • 422

    Насос охолоджуючої рідини

    Важко собі уявити, що колись машини працювали зовсім без помпи та охолоджуючої рідини. Вони мали систему повітряного охолодження і цього цілком вистачало. На сьогоднішній день запити водіїв та транспортних засобів зовсім інші, тому зі зростанням потужності двигунів виникла потреба вибору більш ефективної системи охолодження. 1910 року вперше з'явився насос чи помпа в авто. Водяний насос призначений для циркуляції рідини в системі охолодження. Помпа охолоджуючої рідини за пристроєм і принципом дії практично не змінилася і до наших днів. Її ключове завдання – забезпечення оптимального тепловідведення, захист від високих температур та надійна робота силового агрегату. З інтернет-магазином "Автоклад" легко купити водяний насос. Для швидкого замовлення помпи передбачено зручний інтерфейс сайту. Залишається лише вибрати водяний насос, оформити замовлення чи зателефонувати нашим менеджерам.

    Конструктивні особливості та розміщення насоса

    Помпа рідини, що охолоджує, знаходиться в системі охолодження між радіатором і двигуном. Таке зручне розташування насоса рідини, що охолоджує, допоможе захистити деталі автомобіля і важливі вузли від великих термічних навантажень. Насос рідини, що охолоджує, має просту конструкцію. Помпа є міцним чавунним або алюмінієвим корпусом, який кріпиться до блоку двигуна. Усередині насоса можна побачити металеву або пластмасову крильчатку, яка запресована у великий вал зі сталі. Вал обертається на підшипниках закритого типу, при цьому він перекачує рідину, що охолоджує, по колу. Завдяки сальнику вал повністю ізольований від робочого середовища системи. Корпус помпи герметично з'єднаний із двигуном за допомогою прокладки. Від колінчастого валу помпа в авто отримує обертальний момент, це відбувається через ремінну передачу безпосередньо на шків. Шків помпи запресований від крильчатки з протилежного боку. Завдяки такому механізму забезпечується синхронна робота системи охолодження та двигуна. Як тільки починає працювати двигун, працює і насос охолоджуючої рідини. При зростанні оборотів збільшується циркуляція антифризу.

    Поломки насоса охолоджуючої рідини та їх причини

    Помпа в авто має тривалий термін експлуатації. однак, як і всі інші деталі, вона підлягає зносу. Найчастіше страждає сальник та його підшипники, які постійно піддаються механічним навантаженням та тертю. Коли підшипник зношений, з'являються сильні люфти, які порушують герметичність сальника. Сальники насоса охолоджуючої рідини можуть протікати. Коли через них проходить рідина, вона може потрапити на підшипники. В результаті вимивається все змащення та підшипники просто перестануть працювати. До інших проблем з насосом відносяться: • механічне пошкодження корпусу помпи в авто;
    • сильний звук, який буде чути в області від крильчатки до підшипника помпи; пошкодження або руйнування валу; витік або утворення підтікань на корпусі або навколо посадкової поверхні; пошкодження крильчатки в результаті хімічного впливу антифризу; підтікання антифризу. Ремонт насоса найчастіше недоцільний, так як конструкція герметична та всі деталі з'єднані за допомогою запресування. Рекомендується купити нову помпу рідини, що охолоджує, при сильному пошкодженні його елементів.

    Коли потрібно міняти помпу?

    Помпа для авто забезпечує ефективну роботу двигуна в різних температурних умовах. Насос допоможе збалансувати сильні стрибки температури, які виникають під час роботи двигуна. Термін експлуатації насоса охолоджувальної рідини для авто залежатиме від таких умов: • мало або занадто багато мастила, яке необхідне для підшипників; • постійна робота мотора в екстремальних умовах (сильний мороз, спека), а також різкий перепад цієї температури; • неякісно виконаний монтаж автомобільної помпи; антифриз низької якості, який може з часом роз'їдати елементи насоса охолоджуючої рідини. Необхідність проведення планової заміни помпи та терміни не завжди можна знайти в технічній документації. Помпа рідини, що охолоджує, найчастіше замінюється після 60-90 000 км пробігу. У цей час рекомендується змінювати і ремінь ГРМ, тому можна поєднати заміну деталей. При цьому рекомендується звертати увагу на саму помпу, її стан, а також наявність пошкоджень та зношування її елементів. Якщо насос рідини, що охолоджує, працює зі збоями, то можуть виникнути збої в роботі системи охолодження, а також проблеми системи внутрішнього згоряння. На сайті представлені актуальні моделі насосів, які є на складі. Якщо у вас є сумніви щодо вибору комплектуючих, можна зателефонувати нашим менеджерам, які допоможуть купити помпу в авто з необхідними характеристиками.

    Як вибрати і де купити насос охолоджуючої рідини?

    При виборі насоса варто звернути увагу на виробника помпи, якість крильчатки та підшипників, «Автоклад» – одна з найбільших в Україні компаній, яка обслуговує СТО, автомобільні компанії та власників китайських автомобілів, пропонуючи взаємовигідні умови співробітництва. У каталозі сайту можна вибрати насос охолоджуючої рідини залежно від марки та моделі автомобіля. Ми пропонуємо виключно оригінальні товари в асортименті. Контроль якості, досвідчені співробітники, вигідна ціна на водяні насоси, робота безпосередньо з виробниками – ключові переваги нашого магазину, який займається продажем запчастин та комплектуючих для автомобілів багато років.