Ремені приводні поліклінові, клинові.

     
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 536
    • 537

    Клиноременна передача та її переваги

    Автомобіль є складним механізмом, в якому присутні кілька видів з'єднань. Статичні деталі кріпляться між собою за допомогою зварювання, заклепок, болтів та гайок. З динамічними запчастинами справи трохи складніші. Щоб з'єднати між собою деталі, що обертаються або передати енергію обертання від однієї до іншої, використовується клинопасова передача. Це експорт енергії з допомогою гнучкого елемента з допомогою тертя чи зчеплення. Основними елементами такої передачі є ремінь, який виготовляється з гуми, і щонайменше два металеві шківи. Свою назву такий спосіб передачі отримав через ремень клиноподібної форми. Вироби можуть бути двох видів - зубчасті або гладкі. У сучасному автомобілі встановлюються авторемні двох основних видів: газорозподільного механізму (ГРМ) і приводні для різних додаткових пристроїв та механізмів. Клинові забезпечують найбільшу потужність передачі, мають мінімальну відстань між осями та менший кут обхвату на шківі. Завдяки невеликій міжосьовій відстані конструкція передачі виходить максимально компактною.

    Різновиди авторемніший

    Ремінь ГРМ є міцним замкнутим зубчастим кільцем певного діаметру. При цьому зубці знаходяться у нього із внутрішнього боку. На двигунах внутрішнього згоряння ремінь газорозподільного механізму забезпечує синхронізацію розподільного та колінчастого валів, а також системи запалення з тактом руху клапанів та поршнів у ДВС. Крім цього, може обертати лопаті водяного насоса охолодження рідини. Основу виробу становить сплетення міцних скловолоконних ниток, які називаються кордом. Поверх корда є гума завтовшки близько 5 мм. Усередині по всьому периметру розташовуються нейлонові зубці.

    Авторемні ГРМ, залежно від марки та моделі автомобіля, можуть відрізнятися між собою за різними параметрами:

    • довжині, яка вимірюється в мм;
    • ширині;
    • кількості зубів;
    • профілю та відстані між зубами.

    Всього існує близько 20 різновидів ременів газорозподільного механізму.

    Ремінь, як і всі деталі автомобіля, має свій термін експлуатації та після його закінчення потребує заміни. Більшість автовиробників рекомендує проводити його заміну після 90-120 тис. км пробігу. Все залежить від марки та моделі авто, а також якості самого розхідника. Несвоєчасна заміна може призвести до розриву і, як наслідок, поломки деталей газорозподільного механізму. Ремонтні роботи обійдуться значно дорожче, ніж вартість ременя та робіт із його заміни.

    Крім ременя ГРМ, в автомобілі можуть бути й інші ремінні з'єднання. Одними із найпоширеніших є приводи генератора, компресора автомобільного кондиціонера, насоса ГУР. Для з'єднання даних механізмів використовуються поліклінові ремені, які ще називають струмковими. Таку назву виріб отримав через те, що у профілі має кілька струмків — зубів у формі трапецій. Як і ремінь ГРМ, поліклінові вироби зношуються з часом і мають свій термін служби. Де купити в Україні (Харкові, Києві, Запоріжжі та інших містах) полікліновий приводний ремінь?

    Купити клиновий, полікліновий ремінь для генератора за вигідною ціною з доставкою в Київ, Харків, Запоріжжя та інші міста країни пропонує компанія Автоклад (Україна). Зробити правильний вибір допоможе електронний каталог сайту інтернет-магазину, де представлений великий вибір клинових ременів. Підібрати деталь можна за VIN-кодом, маркою, моделлю, роком випуску та типом двигуна автомобіля.