Підшипники маточини

     
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 696
    • 697

    Автомобіль сьогодні не є чимось незвичайним. Щодня дорогами країни виїжджають мільйони машин. Водії багатьох із них стикаються з проблемою несподіваної поломки, причиною якої стає підшипник маточини. Для того, щоб уникнути неприємних моментів або зробити самостійну заміну цієї деталі, потрібно знати, що ж це таке. то перевірений часом чи сучасний варіант. Розміри його незначні, але виконувані функції дуже важливі. Він бере участь у обертанні коліс, забезпечуючи необхідне тертя, тим самим допомагаючи машині впевнено рухатися та підвищуючи безпеку водія та пасажирів.

    Для того щоб не вивести з ладу цю деталь, необхідно пам'ятати про те, що головний її ворог бруд, тому робоча ділянка має бути ідеально чистою у будь-який час. Важливо пам'ятати, що навіть незначні частинки, що потрапили на підшипник, можуть спричинити пошкодження. Для того щоб машина завжди залишалася маневреною та безпечною, а керування нею доставляло комфорт, потрібно уважно стежити за станом найдрібніших деталей. Підшипник маточини працює під час розгону та гальмування, сприймає вібрації та удари. ;

    • Конічний роликопідшипник (дворядний);
    • Підшипник маточини задній.

    Влаштування підшипника гойдання просте, але забезпечує надійність під час роботи механізму в цілому Тому такий вид деталі можна побачити в складання найчастіше. Деталь є:

    • зовнішнє кільце;
    • внутрішнє кільце;
    • сепаратор.

    Навантаження на підшипники такого виду розподіляється поступово, забезпечуючи довговічність експлуатації. Підшипник маточини передній встановлюється в більшості випадків на сучасні машини із заднім приводом. Найчастіше ця деталь представлена конічними однорядними підшипниками у кількості двох штук. Він чудово справляється з підвищеними навантаженнями, які відчуває автомобіль під час руху.

    Конічний дворядний роликопідшипник використовується не так часто. Це пояснюється постійним удосконаленням ступичного вузла, а також складною конструкцією самої деталі. Однак цей вид має явні переваги перед іншими:

    • Термін роботи без ремонту в 2 рази більший;
    • Підшипники є необслуговуваними – немає необхідності закладати мастило; Є додаткова герметизація, що захищає деталь від попадання всередину пилу і вологи. своїми функціями в повному обсязі.

       

      Коли необхідно міняти підшипник маточини

      Для того щоб відповісти на це питання необхідно враховувати марку машини та рік її випуску, а також інтенсивність експлуатації. Важливо пам'ятати, що підшипник маточини забезпечує жорстку та надійну фіксацію осі обертання колеса. Замислюватися про заміну буде потрібно у тому випадку, коли деталь сильно зношена. Негайно ставити нову слід, якщо вона повністю розбита, інакше рух автомобіля стає небезпечним або неможливим.

      Визначити момент, коли потрібно купити підшипник маточини можна за наступною характерною ознакою - з'являється люфт, керованість машини різко знижується. Причина у тому, що напрямок обертання колеса змінюється постійно. Це може статися, якщо сталося висихання мастила або перегрів маточини. Ще одна ознака того, що необхідний ремонт - поява гулу під час руху автомобіля. до яких її можна застосувати. Наприклад, позашляховики мають підвищені навантаження, тому підшипник повинен бути виготовлений з посиленого матеріалу, здатного витримувати їх. Увагу мають привертати і виробники – не слід брати продукцію маловідомих компаній, оскільки вона ще не зарекомендувала себе.

      На самому підшипнику має бути нанесена інформація про країну – виробника та час виробництва. Також на упаковці повинна бути інформація про те, до яких марок машин підходить підшипник, що здобувається. . Між віссю поворотного кулака і самою маточкою вставляють 2 конусоподібні підшипники. Вони фіксуються за допомогою гайки та шайби. Цілісність та справність підшипника передньої маточини систематично перевіряється. У корпус може потрапляти дорожній бруд, витікати мастильний матеріал. Саме абразивне сміття сприяє швидкому зносу деталей. Передній ступичний підшипник – деталь, яка не підлягає ремонту. При виході з експлуатації її негайно замінюють аналогічною. Ремонт проводять у разі, якщо спостерігається високий рівень нагрівання деталі або виражений люфт колеса. Іноді можна побачити сторонні звуки в процесі руху транспортного засобу в районі передніх коліс. Підшипник маточини передній замінюється за допомогою випресування. З мінімальними зусиллями можна витягнути зношений елемент із гнізда, замінивши аналогічною деталлю. Рекомендовано підбирати підшипник строго типу. В іншому випадку зміниться характеристики ходової частини. Проводити заміну та регулювання підшипників передньої маточини слід відповідно до інструкції з ремонту конкретного транспортного засобу. Якщо заміни деталей, що зносилися, проводиться непрофесіоналом, варто заздалегідь підшукати якісний інструментарій для випресування і запресування підшипників.

      Підшипник маточини заднього колеса: особливості ремонту

      Ступиця – важлива деталь в автомобілі, що має спеціальний отвір, що дозволяє насаджувати елемент на вісь або вал. Ключове призначення: передача моменту, що крутиться, від коленвала до колеса. Підшипник маточини задній – деталь вузла ходової частини, представлений у вигляді кулькового або роликового підшипника кочення. Вихід з ладу хоча б одного елемента негативно позначається на дотриманні заходів безпеки під час руху авто. На підшипник задньої маточини будь-якого транспортного засобу впливають вертикальні та осьові навантаження. На автомобілях із заднім або повним приводом додається додатково і суттєвий момент, що крутить. Підшипник задньої маточини швидше вийде з ладу, якщо при заміні коліс не розрахувати сили - можна просто зірвати болти кріплення. Щоб затягнути болти правильно та швидко, рекомендовано використовувати електричний гайковерт. Такий інструмент дозволить краще визначити межу припустимого зусилля. Задні ступичні підшипники, як і передні елементи, швидше зношуються під впливом вологи та дорожнього пилу. Купити підшипники маточини варто негайно, якщо з'явився характерний стукіт, що йде з задньої частини кузова. Звук, як правило, посилюється при їзді нерівним дорожнім полотном, при наїзді на горби або попаданні коліс у виїмки. Повертаючи кермо, водій може помітити нехарактерне гальмування - це ще одна ознака того, що підшипник маточини в задній частині вийшов з ладу.