• 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 16
    • 17

    Обгінний шків INA

    З моменту винаходу обгінної муфти Schaeffler встановлює стандарти на ринку зі своїм брендом INA. Високотехнологічна внутрішня конструкція агрегату свідчить про складність цієї інновації. Незважаючи на те, що приводні муфти інших виробників зазвичай містять точені окремі компоненти, принцип конструкції рішення INA з голчастими підшипниками забезпечує більшу стабільність і зниження витрат на виробництво.

    Інші переваги компонентів від Schaeffler включають більш плавну роботу всього допоміжного приводу, більш високу ефективність, менший знос і меншу витрату палива.

    Обертання колінчастого вала класичного двигуна внутрішнього згоряння завжди нерівномірне, тому крутильні коливання можуть передаватися на систему приводу аксесуарів через ремінь. Двигуни стають все більш компактними, а енергоспоживання та вимоги до продуктивності транспортних засобів зростають, тому сучасні автомобілі потребують використання все більш потужних генераторів. Вони мають більшу інерційність, а також викликають сильнішу вібрацію в приводі допоміжних агрегатів.

    Жорсткий шків на роторі генератора не поглинає нерівномірності обертання, оскільки не може обертатися навколо власної осі. У цьому випадку постійні вібрації можуть пошкодити привід допоміжних агрегатів. Інженери Schaeffler давно усвідомили цю проблему і вже в 1995 році розробили обгінний шків генератора.
    Завдяки широкому асортименту обгінних шківів для генераторів, Schaeffler з брендом INA є беззаперечним лідером світового ринку в цій галузі.  Залежно від типу транспортного засобу, двигуна та аксесуарів пропонуються різні версії обгонних шківів: кожна відповідна модель автомобіля. Окрім готових шківів, INA також має в асортименті запасних частин різні типи обгінних муфт. До речі, обгінні шківи INA доступні окремо або як частина INA FEAD KIT для комплексного ремонту приводу аксесуарів.