Компанія NISSAN (Ниссан)

    Торгова маркаNISSAN NISSAN
    КраїнаЯпонія

    Компанія Nissan утворилася злиттям декількох автовиробників.
    Прийнято вважати, що компанія заснована в 1914 році, коли працювали в компанії Kwaishinsha Co. Кенджиро Ден (Kenjiro Den), Рокуро Аояма (Rokuro Aoyama) и Мейтаро Такеучі (Meitaro Takeuchi) сконструювали легковий автомобіль, оснащений двоциліндровим двигуном потужністю 10 л.с.
    У тому ж році, після злиття з компанією Lila, виробництво перенеслося з Токіо (де було до цього) в Осаку. У цей час підприємство займалося в основному випуском вантажних автомобілів.
    Ще однією компанією, що увійшла в число «батьків» Nissan, була заснована в 1919 році Jitsuyo Jidosha Co., Ltd. Вона випускала розроблені американським інженером Вільямом Горхем триколісні автомобілі, імпортувала з США матеріали, запчастини, інструменти для виробництва автомобілів і була на той момент однією з передових в сфері автовиробництва.
    У 1926 році вона об'єдналася з Kwaishinsha Co. Утворилася компанія під назвою Dat Jidosha Seizo Co., в 1931 році скооперуватися з компанією Tobata Casting, утвореної Йошисуке Айкава (Yoshisuke Aikawa) і стала відомою під ім'ям Tobata / Imono. Було вирішено знову приступити до випуску легкових автомобілів; з'явилася модель Datson (це переводилося як «син Дата»), згодом Datsun (“son” переробили на "sun" - «сонце», національний символ Японії). До речі, автомобілі під маркою Datsun випускалися аж до 1983 року.

    В кінці 90-х Nissan оказалапсь в скрутному становищі, тому що заборгувала кредиторам 40 млрд. доларів США. Щоб уникнути фінансового краху, Nissan в 1999 році створив альянс з Renault, яка купила майже 40% його акцій. В результаті на світовому автомобільному ринку з'явився новий союз - Renault-Nissan. За підсумками тільки 1999 року Renault-Nissan Alliance випустив близько 4 мільйонів легкових автомобілів. Оголошується новий план відродження ефективності роботи компанії.
    У 2007 фінансовому році (закінчився 31 березня 2008 року) компанія продала 3,77 млн ​​автомобілів. Консолідована виручка за цей період склала 10,824 трлн ієн (94,62 млрд дол.), Прибуток - 482,3 млрд ієн (4,22 млрд дол., За 2005 рік - 4,787 млрд дол.). Продажі за 2009 рік склали близько 3,1 млн автомобілів, без урахування стратегічного партнера Ніссан, компанії Рено.
    На сьогоднішній день Nissan є другим за величиною японським автовиробником і одним з лідерів в світовому автовиробництві, маючи крім своїх заводів в Японії безліч підрозділів і дочірніх підприємств по всьому світу: в США, Європі, Австралії, Південній Америці, Азії - всього в 17 країнах

    Бренд представлений наступними групами