Амортизатор на BMW

     
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    Амортизатори на BMW: особливості та характеристики

    Амортизатор - обов'язковий та важливий елемент підвіски автомобіля. Його роль у системі полягає в нейтралізації розгойдування кузова та підвищенні комфорту під час руху. Якби не було цього елемента, наїзд на купину або вибоїну привів би до вертикальних і горизонтальних коливань кузова, які могли б продовжуватися дуже довго, а пасажирів захитнуло б не гірше, ніж на кораблі. Амортизатор виступає в ролі демпфера, що гасить коливальний процес і стабілізує положення транспортного засобу.

    Якщо з-під днища автомобіля долинають незвичні звуки, на зовнішній поверхні деталі з'являються масляні патьоки, а машина при гальмуванні "клює носом", варто перевірити стан амортизаторів. Замовити та купити амортизатор для BMW (БМВ) за привабливою ціною та з доставкою можна в Одесі, Києві чи будь-якому іншому населеному пункті України, використовуючи сайт інтернет-магазину Автоклад.

    Як влаштований амортизатор і для чого він потрібен?

    Ця важлива деталь відрізняється простотою конструкції. Амортизатор складається з циліндра-резервуару, поршня, штока та донного клапана. Але хоча всі подібні демпфери виконують однакові функції, різні типи транспортних засобів і, як наслідок, конструкції підвіски призвели до виникнення однотрубних і двотрубних конструкцій. Принцип роботи цього пристрою заснований на гідравліці, а гасіння коливань, що виникають під час руху. відбувається за рахунок перетікання рідини, що знаходиться в циліндрі. Коли поршень поринає, масло без опору перетікає через клапан. У той же час частина його, що знаходиться внизу, за законом Архімеда витісняється. Примусове протікання через нижній клапан пов'язане з появою опору оливи, яка гасить коливання кузова при підстрибуванні авто. Коли шток йде вгору, тиск вже піддається частина масла, що знаходиться над поршнем. Опір, що виникає при цьому, забезпечує гасіння ударів підвіски.

    По тому, що саме знаходиться в циліндрі, амортизатори діляться на два основні класи – гідравлічні та газогідравлічні. Перші заповнені олією, а в інших є деяка кількість газу. Він потрібний для того, щоб в результаті сильної тряски при активній роботі амортизаторів рідина не перетворювалася на піну. Через війну змінюються характеристики в'язкості, отже, і сила опору штоку. Для того, щоб уникнути подібної ситуації, закачують невелику порцію газу. знайти необхідну деталь для транспортного засобу будь-якої марки та року випуску. Зручний каталог дозволяє проводити пошук як за моделлю авто, так і за VIN-кодом. Ми пропонуємо лише якісні автозапчастини, ціна на які доступна широкому колу автомобілістів.