Стійка стабілізатора на DAEWOO Lanos

     
    • 1

    Daewoo Lanos - стабільний успіх

    Чекати стабільності масових продажів від першої самостійної, нехай і в тісній співпраці з німцями, англійцями та італійцями, розробки південнокорейської компанії Daewoo, якими стали в 1997 році седани (Ланос), можливо, не коштувало, проте тяжкий тягар відповідальності, взятий на себе авторами цього передньопривідного компактного автомобіля, одночасно послужив і стабілізатором його впевненого руху світовим, зокрема, українським ринковим простором.

    Поперечне розташування двигуна в машинах цього модельного ряду європейського класу C було доповнено якісними стабілізаторами поперечної стійкості, для з'єднання яких з підвісками Ланоса були застосовані надійні стійки (тяги, тяжки), що позитивно позначилося на русі автомобіля, що не виходить за допустимі межі крену при простих поворотах та глибоких віражах .

    Значна участь України (ЗАЗ) у випуску модифікацій Lanos, в в тому числі з вітчизняними (мелітопольськими) силовими агрегатами, полегшило завдання забезпечення власників цих машин, що проживають у нашій країні, якісними оригінальними та аналоговими запчастинами, за вирішення якої успішно взявся інтернет-магазин «Автоклад», що пропонує, зокрема, купити для Ланоса стійку стабілізатора по завжди. доступною ціною.

    Підстави для заміни

    Щоб стійка стабілізатора, що піддається постійним значним механічним навантаженням, є, по суті, розхідником у вигляді штока з шарнірами (втулками) або сайлентблоками, прослужила на Daewoo Lanos якомога довше, водієві машини необхідно акуратніше вести її по дорожніх нерівностях, об'їжджаючи, по можливості, перешкоди, що зустрічаються. Якщо не відразу заміна, то ретельний її огляд на предмет зношеності, після такого пробігу є умовою обов'язковою.

    Про повре стійкості, незалежно від кількості подоланих кілометрів, просигналять шоферу, що сидить за кермом машини:

    • її розгойдування при поворотах керма і загальна нестійкість під час віражів;
    • підвіска, що стукає на дорожніх нерівностях;
    • догляд у бік, якщо відпустити кермо.

    Тоді - рух до найближчого центру автосервісу, щоб переконатися в несправності за результатами точного тестування, хоча люфт тяги можна визначити самостійно , підсмикнувши за неї при викручених до упору, все одно, в який бік, колесах. професійної онлайн-консультації спеціаліста магазину «Автоклад» у нас на сайті. шарнірів) тяг, а також передніх і задніх стійок (задні бувають тільки асиметричними).

    Підсумок пошуку в нашому електронному каталозі завжди успішний - потрібна деталь знайдена, куплена та введена в експлуатацію.