Фільтр паливний на RENAULT Kangoo

     
    • 1
    • 2
    • 3
    Фільтр паливний на Модифікації RENAULT Kangoo

    Renault Kangoo - з фільтром і без нього

    Французькі вантажопасажирські універсали (мінівени) та вантажні суцільнометалеві фургони Kangoo (Кенго) з комерційної родини автомашин Renault (Рено), купити які в Європі та Україні стало можливим після 1997 року, оснащені не тільки силовими агрегатами, що працюють на бензині та дизелі, а й електромоторами, яким паливний фільтр, необхідний у перших двох випадках, не потрібен, хоча ціна його й невисока.

    Ті, хто обрав Для себе традиційні варіанти машин Рено Кангу (бензин, дизель), придбали разом з ними регулярну, але і легко вирішувану в кожному випадку, проблему очищення внутрішнього згоряння палива, що надходить в двигун, - паливний фільтр для всіх модифікацій Кангу в достатку (до півтораста позицій) завжди представлений в електронному каталозі інтернет-магазину «Автоклад».

    Паливний фільтр - чи так необхідний?

    Увесь накопичений до сьогодні досвід підтверджує необхідність очищення автомобільного палива до його попадання в мотор, навіть якщо йдеться про бензин з найвищим октановим числом.

    Крім якості самого бензину або дизеля, ризики його засміченості таяться в роботі автозаправних станцій та їх контрагентів, у чистоті самого заправлюваного авто та його паливного бака - побачити всі моменти, коли в пальне потрапляють частинки бруду, фарби, іржі, поки що неможливо.

    А їх проникнення, разом з паливом, у магістраль, що не має захисної фільтрації, що веде до циліндрів двигуна, неминуче, в силу абразивного впливу, прискорюють зношування паливного насоса, форсунок, та й самого мотора, який, до того ж, втрачає частину своєї потенційної потужності, коли через недостатньо очищений бензин або дизель знижується ефективність їх згоряння.

    Паливні фільтри для Renault Kangoo - які і коли міняти?

    Фільтруючі пристрої різняться залежно від виду автомобільного пального, очищення якого їм належить виробляти, та конструктивних особливостей паливних систем. Бензинові фільтри мають різну допустиму межу очищення, що вимірюється в розмірах забруднюючих паливо частинок, для систем з карбюратором або інжектором - у другому випадку ця межа приблизно вдвічі вища, тобто менша за максимальний розмір частинок. Паливні фільтри для дизеля є перешкодою для грязьових частинок ще меншого розміру, а також часто відрізняються від бензинових пристроїв чашоподібною конструкцією, призначеною для того, щоб накопичувану з пального вологу накопичувати в нижній частині чашки, яка потім зливається через клапан.

    Для розміщення біля фільтра, через який пропускається дизельне паливо, передбачається також спеціальний нагрівач, що не дає, при серйозному зниженні температури, засмічити очисний пристрій парафіном, що формується.

    Паливні фільтри не є компонентами тривалого користування, їх заміна проводиться в регламентні терміни, які вимірюються не часом, а пробігом автомобіля, який для різних моделей становить від 30 до 60 тис.км. Якщо ж машина починає глухнути, не заводиться, у неї виникають проблеми з правильністю перемикання швидкостей, то заміну фільтра, переконавшись, що справа саме в ньому, потрібно робити негайно.

    Інтернет -магазин «Автоклад» допоможе вам у цьому.