Гальмівні колодки на SKODA Octavia

     
    • 1
    • 2
    • 3
    Гальмівні колодки на Модифікації SKODA Octavia

    Особливості конструкції дискових і барабанних гальм

    Серед великої різноманітності систем в автомобілі важливе місце займає гальмівна, яка відповідає за стоянку та зупинку транспортного засобу. Зменшити швидкість до повної зупинки допоможе робоча гальмівна система. Стоянка призначена для утримання транспортного засобу в статичному положенні як на рівному місці, так і під ухилом. Згідно з чинними Правилами дорожнього руху, експлуатацію автомобіля з несправною робочою або гальмівною системою стоянки категорично заборонено. Гальмування здійснюється шляхом блокування коліс за допомогою спеціального механізму. На сучасних автомобілях встановлюється два типи гальм: дискові та барабанні, які відрізняються конструкцією. Елементами дискових гальм є безпосередньо диски, які кріпляться до маточини колеса. Поверх диска розміщується гальмівний супорт таким чином, щоб деталь розташовувалась по обидва боки диска. У супорті знаходяться гальмівні колодки та поршень. При тиску в системі поршень впливає на колодки, які з обох боків затискають гальмівний диск. Барабанні мають дещо іншу конструкцію. Барабан, виготовлений у вигляді чаші з чавуну, кріпиться до колісної маточини. Усередині барабана розміщуються один або два циліндри, пружини та колодки. Під впливом гальмівної рідини поршні циліндрів чинять тиск на колодки, розводячи їх у сторони і притискаючи до внутрішньої поверхні барабана. Сьогодні барабанні гальма встановлюються на задні колеса в бюджетних автомобілях з невеликим об'ємом двигуна. Дискові встановлюються на автомобілі з потужними силовими агрегатами. Дискові та барабанні гальма мають як свої переваги, так і недоліки. Механізм барабанних гальм повністю закритий, що перешкоджає проникненню пилу та бруду. Але через слабку вентиляцію деталі можуть швидко перегріватися, що є причиною їхнього виходу з ладу. Дискові швидко забруднюються, що позначається на ефективності гальмування. Плюсом є проста конструкція і хороше охолодження. Різновиди гальмівних колодок Залежно від того чи іншого виду конструкції, відрізняються і гальмівні колодки. Для дискових гальм, на відміну барабанних, використовуються плоскі колодки. Барабанні мають форму півкола. Залежно від матеріалів, що входять до складу, колодки бувають:

    • низкометалеві - мають у своєму складі від 10% до 30% міді або сталі . Недоліком є великий шум та виділення великої кількості вугільного пилу;
    • напівметалеві — крім металів у кількості від 30% до 60%, до складу входить графіт та неорганічні матеріали. Незважаючи на підвищену галасливість, вважаються довговічними;
    • керамічні — керамічні волокна і кольорові метали, що входять до складу, збільшують термін служби, забезпечують тиху роботу колодок. Їх ціна вища, ніж в інших екземплярів;
    • органічні — до складу входять кевлар, гума, вуглець і скло, завдяки яким гальмування виходить м'яким та плавним.

    Діагностувати ступінь зношування колодок автомобіліст може самостійно за характерним звуком. Несвоєчасна заміна колодок може стати причиною виходу з ладу гальмівного диска, барабана або інших елементів механізму. Де купити якісні запчастини на Шкоду Октавія?

    Купити передні та задні гальмівні колодки на Skoda Octavia (Шкода Октавія) за доступною ціною, а також інші запчастини для заміни та обслуговування пропонує інтернет-магазин Автоклад. Постачання деталей для Шкоди, а також інших автомобілів здійснюється зі складів, розташованих не тільки в Україні, а й у країнах Європи, Азії та США.