Лямбда зонди BOSCH

     
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 22
    • 23

    Датчик кисню Bosch

    Bosch датчик кисню потрібен для контролю за концентрацією незгорілого повітря у випускному колекторі автомобіля. Цей пристрій постійно піддається великому температурному навантаженню, тому вразливий. На старих автомобілях лямбда-зонд потребує заміни через кожні 40-50 тисяч кілометрів пробігу. На машинах останніх років випуску вони міцніші, і цикли роботи закінчуються після 150 тис. кілометрів пробігу. У каталозі лямбда-зондів Бош можна підібрати датчик для будь-якої моделі.

    Призначення кисневого датчика Bosch

    Для згоряння бензину або інших видів палива потрібен кисень. Двигун забирає його з навколишнього середовища. Щоб переробити літр пального, двигун використовує 14 кг та 700 г кисню. Це значення не повинно перевищуватися або занижуватися, інакше виникають поломки. Кисневий датчик Bosch призначений для того, щоб стежити, чи нормальне співвідношення пального та повітря.

    Встановлюється він недалеко від двигуна у випускний колектор. Частина датчика знаходиться прямо всередині труби, а частина – зовні. З неї йдуть дроти, які потрібно підключити до електронного блоку керування. Зламаний зонд потребує термінової заміни. Нині ці пристрої представлені в широкому асортименті.

    Підбір Bosch (Бош) лямбда-зонда в каталозі можна здійснити в інтернеті. Достатньо ввести тільки марку та модель автомобіля, рік випуску та модифікацію. Свідчити про спалений датчик можуть такі проблеми:

    • через аварійний режим двигуна пальне витрачається набагато швидше;
    • з'являються токсичні чорні вихлопи із труби;
    • двигун функціонує не на повну потужність;
    • чутний тріск у капоті при зупинці транспорту.

    Якщо в салоні загорівся значок «Перевірка двигуна» або Check engine, причина може бути в необхідності заміни датчика кисню Бош на новий .

    Характеристики датчика кисню Бош

    Bosch датчик кисню може бути як вузькосмуговим, так і широкосмуговим. Від цього залежить, скільки дротів виходить із корпусу. Широкосмугові кисневі датчики Бош з'єднуються з електронним блоком управління за допомогою 5 проводів: жовтий - нагрівальний елемент (плюс);

    • блакитний - нагрівальний елемент (мінус);
    • білий - lp l (+);
    • сірий - Vs;
    • чорний — Lp і Vs.

    Колір дротів може відрізнятися залежно від виробника, але більшість заводів виготовляють лямбда-зонди за цим стандартом. Кисневі датчики Bosch у каталозі нашого інтернет-магазину мають фотографії, за якими можна визначити колір обмотки для проводки.

    Як придбати датчик кисню Бош на сайті autoklad.ua

    На сайті autoklad.ua представлений великий вибір деталей відмінної якості. Підбір Bosch (Бош) лямбда-зонда в каталозі можна здійснити на будь-який смак та гаманець. Переваги кожної моделі залежать від ширини та матеріалу металу, який використовується для напилення чутливого наконечника. Датчик кисню Bosch може бути титановим або цирконієвим. Другий варіант більш поширений, тому що має не найгірші характеристики, а ціна набагато нижча.

    Bosch каталог кисневих датчиків пропонує покупцям і титанові лямбда-зонди. Тугоплавкий дорогий метал використовують для створення тонкого шару навколо керамічного наконечника. Так створюється чутливий елемент генерації електричного струму. Перевага титанового датчика у більш тривалому терміні експлуатації та наявності додаткового нагрівального елемента.