Віскомуфти SACHS

     
    • 1
    • 2

    Інтелектуальні високотехнологічні муфти вентилятора або віскомуфти від SACHS знижують швидкість вентилятора, вмикаючи або вимикаючи вентилятор в автомобілі залежно від поточних вимог до охолодження. Таким чином, муфти вентилятора автомобіля SACHS або муфти вентилятора LCV зменшують заважаючий шум і допомагають заощадити паливо.
    Муфта вентилятора для легкових автомобілів.
    При низькому навантаженні двигуна зустрічного вітру часто достатньо для розсіювання відпрацьованого тепла від радіатора та двигуна. Тому для охолодження достатньо низької або навіть нульової швидкості вентилятора. З підвищенням температури в моторному відсіку та зниженням швидкості зростає ризик перегріву та накопичення тепла в двигуні чи автомобілі. Це стосується, наприклад, підйому на пагорби або руху з зупинками. Саме тоді спрацьовує муфта вентилятора SACHS для легкових автомобілів, що дозволяє достатньому повітрю протікати через радіатор. Ця система охолодження двигуна є швидкою та ефективною. Понад 30 років компанія SACHS постачає інтелектуальні муфти вентилятора автомобіля та муфти вентилятора LCV майже для кожної моделі автомобіля. Завдяки високій якості та довговічності сервісні майстерні при заміні муфти вентилятора вибирають муфти вентилятора SACHS.
    Як працює муфта вентилятора SACHS?
    Муфти вентилятора розташовані в автомобілі безпосередньо за радіатором. Таким чином, вони можуть перевірити поточні вимоги до охолодження та за потреби втягнути додаткове повітря через радіатор. Центр віскомуфти SACHS для легкових автомобілів складається з легкосплавних мультидисків, які створюють максимально можливу площу поверхні. На цій поверхні знаходиться біметалева пружина. Якщо радіатор стає занадто гарячим, ця поверхня нагрівається, в тому числі і пружина. Біметалева пружина відкриває клапан, забезпечуючи закачування в'язкої рідини в робочу камеру. Це дає можливість регулювати швидкість вентилятора або робоче колесо вентилятора за потреби. Якщо температура радіатора знову падає, біметалева пружина закриває клапан, забезпечуючи відкачування в’язкої рідини з робочої камери та зниження швидкості вентилятора або крильчатки вентилятора до необхідної температури.